Mood di Hujung Tahun

Thursday, November 7, 2013

Salam

Hai. Dah lama sangat tak menjengah blog ni. Dah suram nampaknya. Kawan kawan blogger pon dah sunyi jugak nampaknya. Al maklumlah.. Bila dah jadi ibu ni, mesti la tumpuan sepenuhnya pada anak je kan. Ni pun si anak tengah nyenyak tido. So boleh la kalo nak melalu sekejap. 

Minggu depan si anak dah nak masuk 1 tahun. Ya. 1 tahun. Sekejap je masa berlalu. Masih terbayang masa tengah boyot dulu. Seronok pon ada. Tapi sekarang dah tak boyot lagi dah. Si anak pun dah besar. Syok rupanya jadi ibu ni. Walaupun sebenarnya lagi banyak dugaan dan halangan. Tapi ni la yang mengajar erti hidup. Lagi lagi bila duduk asing ngan incek suami. Sumenye kena buat sendiri. Tapi bila sekali incek suami ada, habis la dia. Kehkehkeh. 

Hari ni nak tempek muka I, Incek suami & Si anak. 










2 comments:

Time Traveller on December 28, 2013 at 8:06 PM said...
This comment has been removed by the author.
Time Traveller on December 28, 2013 at 8:06 PM said...

Assalamualaikum.. Salam Kenal dari Saya Time Traveller.. :D

Biasa la dalam dunia blog ni ada pasang surut jugak.. moga terus berkarya :D

Singgah la ke blog saya :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!