Aku Dah Kawen!

Tuesday, March 20, 2012

Salam Readers.

Semakin hari semakin kurang entri yang dihasilkan. *Lap habuk.

Entri ni ialah kesinambungan dari entri aku yang setahun lebih yang lalu iaitu Aku Nak Kawen Tahun 2012. Aku memang buat. Aku percaya, berusaha dan berdoa. Alhamdulillah. Tepat! 

Tapi entri kali ni hanya untuk menyatakan yang aku sudah kahwin!! Yea!!


Majlis Akad Nikah dan Kenduri Kesyukuran kami (Siti Nur Raidah & Ahmad Fahmi). Terima Kasih kepada semua yang telah banyak membantu menjayakan majlis ini terutama Ibu dan ayah. Luv u so much! Ribuan Ucapan terima kasih juga kepada semua sanak saudara, rakan-rakan dan para guru yang telah hadir memeriahkan majlis ini. Tak lupa kepada yang telah mendoakan kami dari jauh. Semoga jodoh ini berpanjangan, direstui dan dan diberkati Allah. 

P/s: Saya nak anak seploh orang! =D 

1 comments:

Unknown on March 3, 2016 at 9:48 AM said...

waaah berkesan lah teknik minda separa sedar ni...alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!