Kami Yang Menurut Perintah

Saturday, April 21, 2012

Assalamualaikum

Kembali melawat belog yang hampir pupus ni. Dah nak akhir bulan rupanya. Sedar tak sedar dah masuk bulan ke 4 aku bergelar sebagai pendidik secara rasminya dan yang membuatkan aku setiap malam tidur dengan senyuman ialah  rezeki yang ditunggu tunggu bakal tiba tak lama lagi. Senyum lagi. Ngeeee..

Setelah hampir dua bulan kerja kerja kecerian diberikan maka dengan ini aku mengisytiharkan mural itu sudah siap sepenuhnya! Yeah! Sangat gembira. Dah malas nak ngadap lagi. Lama kan nak siap. Abes asik menangguh kerja je memang la lambat siap. Sebenarnya bukan menangguh. Tak sempat. Ada banyak lagi benda lagi penting yang perlu diselesaikan. So yang ni bila free boleh la buat. Dan kebetulan hari ada cuti ganti, ada gotong royong, so kami siapkanlah. 

ok tak? Ok la tu. 

Dan yang penting ini. Hehe.

Besor besor gitu kami tempek nama kat situ. 

Ingatkan dah setel yang ni aman la hidup. Rupanya dapat lagi kerja baru. Hmm.. Mungkin GB menyukai kerja tangan kami (think positive). Kami ditugaskan buat mural kat toilet pulak. Hadoiiii! Peningggggg! Baunye... Wajib aku suh student tutup rapat rapat pintu lepas guna. Kalo tak memang tak siap la mural tu. 

Lepas ni kitas tengok berapa lama kitorang amik masa untuk siapkan mural yang ke dua ni. GB nak suh kitorang lukis gambar Mickey Mouse kat situ?! haha. Tapi kami tak buat pun. Ingat senang ke? Kami cari gambar yang paling simple yang hanya boleh memakan masa hanya beberapa hari untuk siap. Tapi kalo buat tiap tiap hari la. Takde nye nak buat tiap tiap hari. Banyok lagi kerja lain nak buat. 

K, bai!

P/s: Bosan gilllleeeee duk sini. 

1 comments:

Cara Pemesanan Trica Jus on May 3, 2012 at 1:52 PM said...

maksimalkan potensi anak negeri !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!