Mencuba untuk Menulis Lagi

Wednesday, June 20, 2012

Assalamualaikum 

Dah lama tak menjenguk belog ni apatah lagi untuk mengupdate belog ni. Bila membelek belek karutan lama, senyum sorang sorang je la aku. Bila tetiba ada member seangkatan yang tetiba menegur "Cikgi, bila nak update belog?" Baru lah aku teringat. "Oh aku ada blog upanya". Hehe. 

Kelu. Tak tau apa yang mahu dibebelkan. Hidup di "bandar besor" ni susah sikit nak mencari idea best untuk ditempek di sini. 

Tapi yang aku tahu sekarang aku sedang mula belajar beralih ke fasa yang baru sebagai isteri kepada Fahmi dan InsyaAllah bakal menjadi ibu. Semoga dipermudahkan segalanya. Semoga diberi kesihatan yang baik untuk kami. Dan aku juga doakan segalanya yang terbaik untuk kamu semua. 

Aktiviti aku di alam maya skang (aktiviti di alam nyata tak payah cite la kan) hanyalah menjenguk fb, mungkin seminggu sekali akan melayangkan post tertentu, sementara tu membaca sepantas lalu news feed yang muncul pada paparan home di fb. Tapi bila teringat pasal news feed fb yang kadang kadang pening tu aku pon bosan nengoknya. Asik asik post orang yang sama. Asik asik tempek gambor orang yang sama. Rasanya kawan kawan kat fb tu hampir 1k tp macam aku ada 10 orang kawan je. Kalo post yang berpekdah takpe la jugak. Hmm. Last last aku tutup fb. Bukak la belog belog orang pulak. Ni lagi best. boleh jugak aku tengok gambar gambar berkualiti sekurang kurangnya. Ni duk asik tengok orang peluk bunga, tedi ber je. Macam takde keje lain. 

Dan aku jugak mungkin akan jarang menempek gambor gambor kehidupanku lagi walaupun di belog. Sebab? Ntah. Sudah busan agaknya. Asik tempek gambor sendiri je. Macam bajet hot je pulak rasanya. Nantilah. Bila aku rasa hot hot tu aku tempek la sekeping dua. Setakat ni aku hanya akan membebel sesuka hati je. Keh keh keh. 

Ok lah. dah puas bebel dah. pendam pendam ni pon wat sakit jiwa jugak kan. Sebaik ada belog cumil ni. hikhikhik. 

Papai!

2 comments:

Anok Pok Mat Kapok on June 20, 2012 at 1:20 PM said...

cikgi dah mengupdate :)

IeDa on June 20, 2012 at 1:21 PM said...

haha. susah nk kumpul tenaga tahu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!