Anda Ada 2 akaun

Wednesday, June 27, 2012

Hampir 2 bulan aku tak guna broadband Maxis. Sebab mana mana pun pergi skang ada wifi. Rumah ada wifi, tempat keje ada wifi. Dan aku pulak skang dah tak sekerap dulu online. Broadband bukan menjadi satu kepentingan skang. 

So, aku dah mengambil keputusan untuk terminate je broadband Maxis tu. Lepas buat payment untuk 2 bulan yang aku tak pakai tu, aku call Maxis untuk buat termination. 

Tapi yang sangat memeranjatkan aku, operator Maxis tu cakap aku ada dua akaun. Persoalannya, bila masanya pulak aku pakai 2 akaun. Bukannya aku ni cop duit nak pakai banyak banyak Broadband. Operator tu cakap aku daftar akaun ni untuk akaun I-Pad yang didaftar pada bulan 3 hari tu. Dengan menahan kesabaran, aku bagi tau yang aku tak pernah teringin dan berminat pun dengan I-Pad dan secara langsung tidak memiliki I-Pad yang ingin aku daftar akaunnya. 

Operator tu terus bagi cara untuk terminat akaun tu dengan membuat police report n terus hantar ke Maxis Centre. Ok. Aku akan buat. Tapi yang pasti aku takkan bayar amount pada akaun yang tak pernah aku buat. Tak pasal pasal je bertambah tambah beban. Entah bila aku nak jejak kaki kat Balai tu. Macam takde keje lain. 

P/s: Ada kawan cakap, dorang ni bila dah ada no i/c kita apa apa je dia boleh buat. 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!