Sayang Kamu!

Thursday, November 17, 2011

Ehem!

Hari ni aku nak post entri jiwang sikit boleh? Biar geli anak tekak korang sume. Hehe. 

Haih! Takde lah. Takde masa aku nak menunjukkan keromantikan aku di alam maya ni. Macam la aku sorang ada incek incek je. Incek incek? Salah. Incek sahaja. Heh. 

Meraban pulak. Sebenarnya hari ni aku dapat hadiah dari kanak kanak rebina tu. Cik Ain, Akmal & Aelea. Tak tau la sebab apa dorang bagi tu. Maybe atas penghargaan menjadi pemandu berhemah selama berulang alik Terengganu-Melaka kot. Apa apa je lah. Yang penting aku suka. Hehe. Tenkiu ye adik adik kepoci! 


Sebok nak posing dulu
Ni lagi sorang nak enterprem
Amik gambar dulu sebelum bukak. Kenangan! Hehe
Ayuh! Mulakan sesi mengorek isi
Muka tembam yang tak sabor sabo nak tengok isinya
Yeah! sikit lagi! Sikit Lagi!
Taddaaa!!! Dapat Hand bag!! Suka! suka!
Budak muka tak malu
Dah sudah posing, balik la. 

Tenkiu sayang! Tidak kusangka dapat hand bag baru. Kalo tau tak beli rituh. Lain kali cakap la awal awal. Haha.

3 comments:

Elie Lily on November 18, 2011 at 4:17 PM said...

pinjam beg!! :)

ღ Nurrul on November 19, 2011 at 11:18 AM said...

nnak juga.. share boleh ? ?

IeDa on November 20, 2011 at 9:32 PM said...

@Elie Lily: Amik terus pon boleh.. hihi

!Nurrul: boleh aje.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!