Final Exam Menjelang

Tuesday, November 8, 2011

Assalamualaikum

Kawan kawan dan juga si kekaseh hati, incek belog. Saya minta maaf kerana sudah lama tidak meluangkan masa di sini. Hampir seminggu saya tidak menjenguk incek kekaseh hati dan kawan kawan semua. 

Saya ingin menjelaskan keadaan sebenar mengapa ini berlaku. Saya sedang mengalami stress yang amat. Saya sangat sibuk. Sibuk kelas. Sibuk assignment. Sibuk beraya. Dan sibuk untuk exam. Saya akan menghadapi final exam. Esok 1st paper. Paper English 1. Lusa English 2. Dan Isnin depan Ilmu Pendidikan. 


Saya sangat takut. Sebab saya rasa saya tak sempat nak baca semua notes. Saya harap kawan kawan doakan yang terbaik untuk saya. Doa kalian amat dihargai dan didahului dengan ribuan ucapan terima kasih. Tak terbalas semuanya. Semoga secebis doa itu akan merubah hidup saya. 

Sekali lagi, 

TERIMA KASIH

4 comments:

shedameor on November 11, 2011 at 5:29 PM said...

gudlak :)

Alan on November 11, 2011 at 9:44 PM said...

hyeeee jejalan sini..semoga berjaya ^_^"

Unknown on November 11, 2011 at 11:29 PM said...

gud luck yerr

Help me hilangkan kesan Sun Burn di muka

KPLI-SR JAN 2011 - IPGMKTAR said...

All d best for our IP this coming monday and pray for our past PI2051(1)R/(2)R)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!