Membuncitkan Perot di Seoul Garden

Tuesday, November 15, 2011

Salam

Hari ini aku update entry basi lagi. Tapi rasanya tak la basi sangat kot. Suam suam kuku je. Semalam punya kejadian. Cerita makan... Best wooo... Kat mana? Meh nak cite.

Kitorang makan kat Seoul Garden. Maybe dah ramai yang tahu tempat ni. Tapi takpe. Aku nak mengukuhkan lagi pengetahuan korang. 

Semalam, aku ada paper Ilmu Pendidikan. Last paper. Lepas je tamat paper tu, aku dan member kelas sume kuar berjimba. Tak. Makan sebenarnya. Hari tu, aku memang saje simpan perut biar die berkeroncong. Sebab aku dah plan nak makan banyak banyak. 

Kitorang dah booked nak makan kat Seoul Garden. Seoul Garden ni punya style makan, bayar RM25 (student price) dan korang boleh makan sepuas puasnya, berapa jam suke hati korang, nak tambah berapa kali lantak korang la. Macam macam ada, bakar bakar, steam, desert, air. Tapi air dia takde la spesel sangat. Tapi boleh la. So, skang korang tahu kan kenapa aku simpan perot dari pagi sampai petang. 

Jadi bermula la kehidupan kami sebagai pemakan terhebat pada hari itu. Maka berpusu pusula kami menuju ke Mahkota Parade. Perot pun dah berdangdut. Tak sabar nak ngap. 

Main masak masak. Best!
Yeah! semakin banyak nampaknya.
Ni baru 1st round. Ada lagi 5 round to go. Hebatkan?
Desert je 2 kali aku belasah. Sedap woh aiskrim dia.
Acara masak memasak sedang berlaku
Muka muka kegembiraan untuk makan


Baju biru: round pertama
Baju oren round ke 5

Sebenarnya yang menyedapkan sume makanan ni ialah member member yang best tu. Cuba korang bayangkan korang makan candle light dinner sorang sorang kat restaurant eksklusif yang dimasak oleh chef terhandal. Mana ada hati beb. Baik aku makan kedai tepi jalan tapi ditemani oleh rakan rakan tersayang. Ye dak? 

Tapi kan harus diingat. Kalau ada makanan yang tak habes korang kena bayar balik tau. Tak ingat dah berapa ringgit. Tapi nanti dia timbang balik. Ha, kesimpulannya jangan membazir tau!

Thanks Teman.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!