Menerima Lamaran untuk Masa Hadapan!

Wednesday, February 16, 2011

As Salam semua!

Wah! Hari ni sangat letih ngan macam macam aktiviti sampai lewat petang. So skang ialah masa untuk aku berehat rehat bersama roommate terchenta dan juga tilam yang sungguh menambat hati. 

Tapi sebelum bersama mereka, sempat jugak aku berfoya foya di YM jap. Dan tanpa disangka sangka aku telah mendapat lamaran untuk masa hadapan. So boleh la aku jadikan sebagai calon simpanan. Hihi.

Jom tonton perbualan lamaran tersebut.

P/s: Sila klik gambar untuk tumbesaran  






Nama pelamar mesti dikabur untuk mengelakkan "ready stock" menangis tak tido malam. 

Sekarang aku boleh tidur dengan lenanya. 
Nite!


Warning!: Don't take this too serious.


11 comments:

penyejuk hati on February 16, 2011 at 10:28 PM said...

wah..tahniah2..(^_^)

Lan Bingka on February 17, 2011 at 7:24 AM said...

tahniah gak.. orang2 terpilih je boleh jadi calon simpanan ni..;)

IeDa on February 17, 2011 at 2:27 PM said...

penyejuk hati: tenkiu tenkiu.. hehe

Lan Bingka: agak terpilih.. =)

kyna on February 17, 2011 at 4:43 PM said...

wah..tahniah2...
:)
follow sini..
follow back :)
edit entri stori2 best lgi tao..kyan dtg sni na bace :)

IeDa on February 17, 2011 at 4:46 PM said...

haha.. thanks! will follow u back.

Puteri Balqis on February 17, 2011 at 4:47 PM said...

huhu...tak lama lg dah tue=)

IeDa on February 17, 2011 at 4:51 PM said...

sengeh sorang2.. ngeh ngeh..

fhadli on February 17, 2011 at 6:42 PM said...

lamaran mcmtu pon ade ke??

IeDa on February 17, 2011 at 6:51 PM said...

hmm... satu persoalan di situ.. haha

deem on February 18, 2011 at 8:25 AM said...

macam lamaran di tiramisu tu pula kan....apa2 pun tahniah juga la dari saya :)

IeDa on February 18, 2011 at 5:40 PM said...

hehe.. okay~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!