Mengambil Berkat

Saturday, February 5, 2011

Assalamualaikum

seperti yang kita sume tau, musim musim macam ni adalah musim mengawan. So, aku suka la pergi mengambil berkat kawan kawan ni. Hehe. Dia ni antara BFF aku. Kawan sekolah rendah dan jugak sekolah menengah. So dapat la aku jumpa dua generasi terus. Generasi kanak kanak dan jugak generasi pertengahan kanak kanak yang sekarang dah nak jadik generasi akhir kanak kanak. (Nak jugak status kanak kanak).

Pengantin

Pengambil berkat

Semuanya tak habis belajar lagi kecuali pengantin

Takyah habis belajar, jalan dulu pun takpe kan? (Gaya orang tak sabar memang macam ni) Hehe.
Mereka mereka yang kecoh

Kesimpulannya: Menghadiri majlis kahwin kawan kawan lama adalah salah satu cara "reunion". So, jom kite pakat serbu kenduri orang!

4 comments:

Lan Bingka on February 7, 2011 at 10:43 AM said...

ambil berkat, harap jodoh melekat..;)

IeDa on February 7, 2011 at 10:51 PM said...

Lan Bingka: haha! Thanks! doa2 kan.. =)

tasha aisha on February 8, 2011 at 9:03 PM said...

ieda, ni wedding shahrim eh? dia keje kat mana skrg? ramai ke pegi aritu? wah, seronoknya gath. saya asek terlepas wedding org je.. huhu

IeDa on February 9, 2011 at 7:47 PM said...

yup.. wed shahrim.. dia keje kt jb skang.. boleh la.. tapi member laki la yg ramai.. takpe, tunggu wed sendiri lak pasnih.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!