Facebook! Oh Facebook!

Friday, February 18, 2011

Assalamualaikum

Bercerita mengenai Laman Web Sosial yang digilai ramai mengenai pelbagai isu baik dan buruk. Kali ni aku ingin berkongsi dan juga mungkin meminta pendapat daripada rakan rakan yang sememangnya arif mengenai laman web tersebut. 

Beberapa bulan kebelakangan ni, aku ada menerima beberapa "misscall" daripada nombor nombor yang tidak dikenali. Agak musykil. Tapi hanya membiarkan saja. Bagi aku "kalau dia ada urusan dengan aku dia call la balik". Dan keadaan tu menjadi masalah picisan bagi ku.

Suatu hari terdetik untuk aku melihat profil di Fb. View punya view, alangkah terkejutnya aku apabila melihat no hp aku terpampang pada profil. Mengambil langkah pantas, terus mendelete no tersebut. 

Tapi yang menghairankan, macam mana no hp aku boleh berada di situ sedangkan tak pernah terdetik untuk aku mewar warkannya?


6 comments:

no name. i'm sorry on February 18, 2011 at 8:30 PM said...

pernah register facebook mobile ke? kalau pernah, mmg dia akan keluar nombor kita. kalau taknak bg org lain nampak nombor kita, just pergi kat setting mobile, view for only me. jadi, org lain takkan dpt tgk. kalau delete pun bagus jugak. hahah :D

IeDa on February 18, 2011 at 8:35 PM said...

mmm.. rasanya xpenah register pon benda tu.. tp mmg dh delete..

no name. i'm sorry on February 18, 2011 at 9:04 PM said...

kesilapan teknikal la tu eh. hahha.

IeDa on February 18, 2011 at 9:27 PM said...

maybe kot.. hehe..

Lan Bingka on February 18, 2011 at 9:34 PM said...

eh, tak sempat tengok plak..;p

Leyha on February 19, 2011 at 11:22 AM said...

huhhuhu . sebab mungkin pasal kita tyme register fb , kita ada masukkan numb telefon. so , automatic kuar gak. huhuh :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!