Ketuk Hati Aku Bukan Untuk Dijual

Tuesday, January 24, 2012

Morning semua!!!

Segar sungguh rasanya pagi ni. Lagi lagi bila duduk kat kampung. 

Tapi kan. tapi kan. tapi kan! Aku sungguh tak puas hati. Pasal ketuk hati aku ni. Tak tau apa tu ketuk hati? Sila scroll bawah. Maka anda akan nampak pada sidebar tu. "Ketuk Hati". So, dah tau apa tu ketuk hati? Bagus. 

Dulu aku pakai ketuk hati lain. "Shoutmix". Aku suka sebab dia boleh "lock". So, sebarang message atau anasir anasir murahan tak boleh masuk terutama sekali spam. Tapi disebabkan "shoutmix" dah takde free, so terpasa la aku tukar yang baru ni. Walaupun aku tak berapa suka tapi untuk kemudahan kawan kawan untuk blogwalking, aku letak. 

Tapi sekarang apa dah jadi pada ketuk hati aku?? Tengok ni!

Semuanya dipenuhi dengan iklan iklan murahan. 

Buat peniaga peniaga sekalian.Sejujurnya aku tak menyukai sebarang pengiklanan di ketuk hati aku. So, udah udahla menyemakkan ketuk hati aku ni. Cari la tempat lain kalo nak iklankan bisnes kamu tu. Lagi lagi yang ubat kuat tu. Najis tahu! 

Kaco mood pagi betul!

2 comments:

EnciK AxixOu on January 24, 2012 at 9:41 AM said...

kai la fibox cm sy pnye .

IeDa on January 24, 2012 at 12:20 PM said...

oo.. ok.thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!