Entry Terlaris di Pasaran

Tuesday, January 31, 2012

Salam.

Hari ni rasanya agak agak dah 1 tahun 2 bulan umur blog ni. Tak sangka rupanya belog ni masih bernyawa. Alhamdulillah. Maknanya dah banyak jugak la entri yang aku dah karutkan. Best jugak mengarut ni rupanya. Dan disebabkan karutan ini jugalah aku dapat lebih 600 kawan di blogspot ni. Thanks sebab sudi jadi my follower. 

Tadi aku godek godek la statistic belog ni. Tengok entri mana paling laku sepanjang setahun lebih blog ni beroperasi. 

 statistic 


Kata kunci berkenaan Pompei memang tak pernah hilang dari ejen carian. Aku sebenarnya bukan menulis secara detail berkenaan Pompei tersebut. Tetapi hanya merumus sebab dan kesan dari peristiwa yang telah berlaku. Kisah ni pun aku dapat dari adik aku yang sekarang ada kat Matrik Penang. So, aku cedok la dari cerita yang diberitahu dan buat satu entri pengajaran kat blog ni. Mungkin para pembaca hanya ingin mengetahui sejarah sebenar di sebalik Peristiwa Pompei tersebut. 

Entri Naib Juara: Sijil SPM Hilang!

Entri ni tercetus dari kisah benar yang memang aku alami sendiri. Aku memang kehilangan Sijil Asal SPM yang aku sayangi. Dan sejak dari itu, aku mengalami masalah bila nak apply sesuatu termasuklah kerja dan sambung belajar. Tapi ianya berakhir bila aku mendapat kembali salinan Sijil SPM tersebut apabila aku ke Putrajaya dalam keadaan yang sangat desperate. Masa tu aku nak sambung belajar. Alhamdulillah. Usaha itu membuahkan hasil dan sekarang aku berjaya mendapatkan kerja yang aku inginkan. 

Entri ni menjadi salah satu entri yang laris di sini berkebarangkalian tinggi ramai di antara rakyat Malaysia yang senasib seperti aku; kehilangan sijil SPM. Careless sungguh rupanya rakyat Malaysia ni.  

Entri di tempat ke Tiga: Akhirnya Penantian Itu Terjawab  

Aku pun tak tahu kenapa entri ni menjadi antara entri yang popular di blog ni. Mungkin ramai yang tertarik pada gambar yang dah aku tempek kat entri tersebut. 

Okeh. Yang lain korang tengok dan kaji la sendiri ya. Mau bersenang senang sebentar. Heh. 

Papai!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!