Murahnya No Fon Kau!

Friday, May 6, 2011

Al-Kisah di suatu petang

Tagged. Antara laman sosial yang paling aku tak suka. Dulu gatal tangan joined. 

Boleh dikira berapa kali setahun aku bukak Tagged. Saje usha usha. Tu pun kalau dapat emel notification.

Hari ni antara hari yang aku bukak sebab dapat massage. Jom kite kongsi massage tu ek.

Tak nampak? Klik gambar tu kasi besor.

Untuk senang cerita:

"hai salam perkenalan... ni no saya, 0147062876.. no fon awak berapa? nanti saya call..."

Sorry. No fon I tak semurah no fon u tau. 


Yang kenal pon ade yang takde no fon, lagi la orang yang tak kenal. 

Carik yang lain k! 

Papai!


1 comments:

JR on May 6, 2011 at 11:28 PM said...

JR pun ada akaun Tagged, tapi dah berbulan2 tak buka, kebanyakan kawan mat salih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!