I'm addicted!

Wednesday, July 6, 2011

Betul. 
Aku memang tak boleh lupakannya. Setiap hari kalau boleh aku kena amik jugak benda ni walaupun sikit. Kadang kadang satu botol pon tak cukup. Aku nak lebih! Arggh! Habes duit aku asyik habes kat benda ni je. Takpe. Aku kesah. Aku suka. 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Each a cup: Chocolate Oreo.

Benda la. Aku memang tak leh lupa la. Sedappppp! Tiap tiap hari mauuu!

Ada banyak lagi perisa yang boleh dilipilih. 

Tapi aku tak mau yang lain. Nak Chocolate Oreo jugak. Tambah pearl yek!

Tunggu la dia buat kejap. Nanti siap.

Try la jugak kalau nak addict macam I. 

Papai!

4 comments:

a!n n!a on July 6, 2011 at 8:13 PM said...

baru je pas minum!
mocha ice blended + pearl!
yuummmi! :D

TASBIH CINTA on July 7, 2011 at 12:27 PM said...

sedap ka! sedap kn!

cik senah on July 7, 2011 at 1:42 PM said...

Jenama "Cool Blog" lagi sedap.. cer try.. cer try..

p.s : chek suka/addicted to chocolate/mocha/coffee with double pearl.. kenapa double pearl..?? sbb suka sgt menguyah pearl tue dalam mulut (lama2!) hahaha.. so, haruslah double pearl.. yeahhh!! (chek sekadar berkongsi saja..if awak dah suka jenama yg sedia ada.. teruihkan laa..)

IeDa on July 7, 2011 at 8:11 PM said...

a!n n!ia: mocha? belom cuba lg.. hehe

cik senah: selalu jugak tgk cool blog ni.. harga dia lg murah dr each a cup kn.. penah try yg kwn punya dulu... boleh tahan jugak rs dia... sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!