HB Kemurungan

Monday, September 12, 2011

Entah apa yang tak kena pun aku tak pasti. Tapi yang aku pasti aku hanya boleh diam atau kurang bercakap dari hari hari biasa. Seperti ada yang tak kena pada diri. "Frustrated" pada sesuatu yang diharapkan. Budak baru belajar. Don't aspect me lebih dari extravaganza. Belajar pun tak. 

" I know you tak belajar benda ni kan? I'm understand"

So, kalo paham kenapa macam tu? I know, you are very very very expert on that. Tapi judge la aku pada tahap yang sepatutnya. 

Arrgghhhhh!! Kenapa la aku asyik fikir benda ni. Belah la hoi.

Apa yang aku fikir sekarang adalah hanya nak menamatkan semua ni secepat mungkin. Sesabar yang mungkin. Sebaik yang mungkin. 

******************************

12 September 2011. 

Hari lahir Incek Tunang. Hepi Bestday kamu! Dah sama umur pun kita kan? Semoga panjang umur. Dimurahkan rezeki (ayat standet). Tercapai semua impian. Semoga apa yang kita rancang tak lama lagi akan terlaksana dengan jayanya dan kekal ke akhir hayat dengan penuh rasa cinta dan kasih sayang. 

Kamu, saya mahu anak 10 orang boleh? Heh.

Yang banyak banyak lagi tu tambah sendirik ek. 

And really sori sebab sedikit terlambat untuk ini. Punya la buat reminder awal. Lepak punya lepak, tunggu punya tunggu dah lena sampai pagi. Tapi still pagi kan U dpt wish tu? Tapi sebaik Incek Tunang sporting. I sayang u lebeh la. 

Nah, kek untuk ditatap. Nombor 13 tu pandai pandai la tukar sendiri. (credit to google)

*****************************

Lagi tinggal beberapa minggu. Diharap semuanya ok, baik and maybe jugak excellent!

P/S: Wish me luck! 

2 comments:

Hizami Li on September 14, 2011 at 8:59 PM said...

kirim salam kat hencek tunang.
haha.

IeDa on September 14, 2011 at 10:18 PM said...

beres! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!