Please, Behave Yourself

Friday, March 4, 2011

Assalamualaikum

Sedikit kelapangan waktu yang ada ni ada secebis teguran dan peringatan yang ingin disampaikan pada entri kali ini. Benda ni walaupun nampak macam remeh,  tapi bagi aku akan membawa satu impak yang besar pada diri seseorang lebih lebih lagi perempuan, anak dara lagi.

Menguap
Korang semua tahu kan apa itu menguap? Mesti tau kan... 
Apa yang menyebabkan aku terdetik untuk memilih menguap sebagai tajuk utama entri kali ini?

Ianya bermula begini

Rutin setiap Isnin dan Jumaat pada 7.30 pagi di sini adalah merupakan perhimpunan pagi. Tak dinafikan jadual di pusat latihan ini agak padat dan tidak mustahil akan ada yang tidak cukup tidur. So, dipendekkan cerita, aku terpandang la seorang student ni yang punya la syok nganga tanpa memikirkan aku dan mungkin ada beberapa orang lagi yang jugak tengah syok memandang gelagat dia. Rupa dia boleh la digambarkan macam ni

comel kan?

Agak agak apa tanggapan orang yang memandang bila melihat gelagat macam ni? (Kalau bakal mak mentua tengok terus cancel tau!)
Buruk beno rasanya. 
Kot ye pon takleh tahan, pandai pandai la cover. Baru la sopan. 

Tak kira di mana anda berada, mesti jaga kesopanan diri. Kadang kadang kita tak sedar ada yang memerhatikan.

Ingat tau! 
Papai!

8 comments:

BuLat i2 CirCLE on March 4, 2011 at 3:29 PM said...

pompuan cm 2???ish2.

Lan Bingka on March 4, 2011 at 9:12 PM said...

baling kapur baru tau..;p

najihah sahami on March 4, 2011 at 10:31 PM said...

err..terasa..
:P

iniialahaku on March 5, 2011 at 8:42 PM said...

hahaha...ok lgi,klu kntut bnyi pastu cover2 wat muka tersipu2 cmna lak tu???haha

IeDa on March 5, 2011 at 8:46 PM said...

Bulat i2 circle: yup! nape, tak caye?
percayalah..

Lan Bingka: ok la tu.. kalo masuk taik cicak camana?

najihah sahami: tutup mulut pasni tau.. hehe

inilahaku: lain kali kalo kentut xyah cover.. ngaku je.. haha

JR Shoppe on March 6, 2011 at 11:13 AM said...

Kan tak tau, buka mulut besar2 saja nak tunjuk giginya yg sexy kat org lain...

Fantastic Ajane on March 6, 2011 at 11:31 AM said...

ish..ish...:) taubat...

Khairulazfar Saad on March 6, 2011 at 5:11 PM said...

nice one... menguap adalah perbuatan yg Allah tidak suka manakala bersin pula tidak mengapa... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!