Rindu Sama Kamu

Saturday, March 19, 2011

Setelah hampit 3 tahun meninggalkan alam Universiti, aku mulai merindui saat saat indah di sana. Rakan rakan, aktiviti, suasana, lecturer, hatta bangunan bangunan setiap Fakulti, DKG dan Kafe di sana menggamit hati untuk ke sana. Tapi kekangan yang ada menghalang untuk aku ke sana. 


Aktiviti berakit. Rakit buat sendiri.

Ni time BTN. Sangat besh! Macam macam aktiviti kitorang buat. Ni lah aktiviti yang paling aku suka time ni. Walaupun pelampung yang kami guna tu bocor, tapi tak menghalang kami untuk sampai setelah setengah hari berendam kat Sungai Perak ni. 

Ina

Best friend aku kat UUM. Ke hulu ke hilir bersama beliau. Sekarang dah jadik tunang orang dah. "Oit! tak tunggu aku ek!" 

 KLK. Lokasi: Hotel Sri Malaysia, Pulau Pinang.

Tu je la keje aku. SMS. Hehe. Program ni berlangsung selama 3 hari 3 malam kalau tak silap aku. Kitorang belajar sambil melawat. Siang jalan jalan, malam buat aktiviti.

 Nik dan Siti

Ni pon antara bespren aku. Kalau buat lawak serah kat dorang. Aku gelak je keje. Dah lama tak jumpa lagi lagi si baju merah. Dah kahwen dah ada anak dah cik puan kita. Si pinky, dah jadik tunang orang gak. Tunggu giliran I tau!

Biro Tata Negara (BTN)

Bergambar kat signboad jap. Buat kenang kenangan. Memang dah tak jejak lagi kot kat sana. Jauh.

Futsal

Ni antara permainan yang kami join. Besor nye baju dia. Mana la nak menang. (nak salahkan baju lak)

Imah

Ni pun antara bestprenn aku. Kitorang kenal kat Matrik. (KMKN). Dah jadi cikgu dah cik Imah kita. Termakbul doa ayah kamu ye. Alhamdulillah. Coming soon I pulak! InsyaAllah.

Hajar dan Ekin

Kawan Baik jugak a.k.a. Roommate kat Matrik. Gila gila dorang ni. Hajar si ginus. Kitorang study ko tido, Kitorang makan ko makan, ko gelak, kitorang gelak, kitorang xm, ko xm, kitorang cukup mkn, ko 4 flat!! Setahu aku ko tak pernah studi pon Jar. Ekin lak si baik hati. Selalu bagi aku pinjam HP dia time ni. (Time ni hp baru nak glemer).


Ada lagi banyak, tapi xjumpa dah mana pergi gambar gambar dorang. Member member kelas INTAFF semua, miss you all! 



5 comments:

ZWAN SABRI on March 19, 2011 at 1:24 PM said...

memori bahagia..
mesti rindu giler kan time tu.. ;)


MySuaraBlog: Jom Kesan Kehamilan Cara Orang Dulu2

sekamar rindu on March 19, 2011 at 3:36 PM said...

salam...

memori bersama rakan2 paling best,.,

andai waktu dapat diputarkan ..ingin kembali ke zaman tu...

Unknown on March 20, 2011 at 8:51 AM said...

waa.best nya rindurindu.haha.

Hansyirah Takezur on March 20, 2011 at 6:27 PM said...

we will the moments after the things gone... huhu..

follow sini..:)

Sakina Kushairi on March 22, 2011 at 2:40 PM said...

zaman study terbaekk!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!