Jualan Murah!!

Thursday, April 28, 2011

Hari ni aku nak buat satu jualan kat belog kesayang ni. Tapi buat lelaki lelaki yang ganteng jangan kecewa kerana promosi ini bukan untuk kamu. Hihi. 

Yeah! Memperkenalkan! 

Bio Sanitary pad n Pantyliner

Pad ni berherba. Sangat bagus. 

Untuk keterangan lanjut, boleh klik pic ok!

ringkasan tentang pad yang bagus ni:

Menghilangkan bau, mencegah jangkitan
Rasa selesa, mencegah kegatalan, mengurangkan rasa tidak selesa
Menyingkirkan toksik, membuang angin perut, menghentikan darah, mencegah kesakitan
Menghilangkan bekuan darah, mencegah kesakitan
Mencegah jangkitang, melegakan kesakitan pinggang

I pon pakai tau! Memang best. Selesa. Pada sesiapa yang angin dalam badan tu, confirm kentut je keje. Hikhik. 

Dan, sape yang berminat boleh berhubung dengan Cik Puan di bawah ini yea!



Hana: 013-3983928


Fatin: 0126329768


Harga murah je. Cuma RM 10 setiap satu.


Try la!

2 comments:

aisya on April 28, 2011 at 9:12 PM said...

woaahh..kite pon pengguna setia pad nie. kui3 :P sgt bestt !

IeDa on April 29, 2011 at 3:38 PM said...

oh. yeke? hehe.. betul3! sgt best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!