Berjaya Melepaskan Diri!

Saturday, April 30, 2011

Tak sampai sebulan balik ke kolej, aku dah rasa macam setahun kat sana. Assignment yang menimbun. Problem yang macam macam. Macam macam ragam  orang. Nak hantar sms sekeping pon tak sempat apa lagi bercakap di telefon. 

Labour day ni la peluang nak rehat. Siap siap aku beli tiket balik kampung. Haih! Tiba tiba plak ada program! Damn! Walau macamana pun aku kena balik! 

Akhirnya, setelah berkomunikasi dengan beberapa orang lecturer aku dan 2 member lagi dibenarkan balik. 

I'm Home!

Tengok tv, Main tenet dengan sepuasnya, Makan dengan banyaknya dan melupakan segala yang pahit!

Permulaan 2 May 2011, semoga tidak seperti permulaan 2 May 2010

Hapus air matamu!

Selamat ulangtahun hari lahir kepada Siti Nur Raidah bt Md Yusuf! 
Semoga segala harapan dan impian terlaksana. 
Semoga dirahmati Allah sentiasa.

Amin.

5 comments:

ZWAN SABRI on April 30, 2011 at 4:31 PM said...

jangan jeles na..
skang saya ngah cuti utk 4 bulan.. HEHE

MySuaraBlog: Filem ROOMMATE

IeDa on April 30, 2011 at 4:48 PM said...

ok.. xpe.. cuti dulu ye.. nnti giliran saya plak! hehe

IMANSHAH on May 1, 2011 at 1:19 AM said...

salam nak jemput sertai contest saya

http://www.abgshah.com/2011/05/contest-selamat-hari-guru-cikgu.html

nis n4d (*_~) on May 2, 2011 at 9:57 PM said...

besnye dpt sambut bday kat umah... =D

epi bday ieda!

IeDa on May 3, 2011 at 12:47 AM said...

@nisa: besh! besh! hehe.. thanks nisa! ^________________^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!