Solusi

Thursday, April 7, 2011

Assalamualaikum

Korang suka membaca tak? Aku suka! Tapi bukan novel. Tak larat weh nak habeskan novel tebal tebal tuh. Aku pon sampai skang tak paham kenapa adik adik aku suka baca novel. Belambak kat umah. Lagi satu yang aku tak suka komik. Ini pon sume adik adik aku jugak punya hobi. Ntah hape hape rupa komik sume ada. Dah penuh 2, 3 almari dah. 

Tapi aku suka baca majalah. Sebab majalah ni cerita dia pendek pendek je. Tapi padat. Tu yang aku suka. Tapi majalah yang aku baca mengikut peredaran usia. First time belajar baca majalah aku suka baca ni.

Aku suka Scha

Majalah ni warna warni. Sebab tu kot aku suka. Banyak benda benda comel kat dalam ni. Fesyen pon macam macam la. Yang pelik pon ada. Tapi sekarang dah tak berminat ngan majalah macam ni. 

pastu aku suka baca majalah ni.

Stacy: Nyanyian yang bertenaga!

Sesiapa yang selalu baca majalah ni, dia tau la apa intipati yang ada dalam buku ni. Segalanya berkisarkan kesihatan dan kecantikan tubuh badan. Bukan sahaja untuk luaran tapi juga yang paling penting, untuk dalaman

Setelah menyedari peningkatan usia, aku telah berubah citarasa dan memilih untuk membaca ini

Macam macam ado...

Dari zaman belajar kat Universiti dulu lagi. Masa umur 19, 20 tahun macam tu. Muda lagi kot. Tapi ntah la. Aku suka baca majalah ni. 

Dan sekarang, aku mula menyukai majalah ini.

 Terhalangnya hati daripada berdoa, lebih malang dari doa yang tidak makbul


Baca la!

Dan semakin kita belajar, semakin kita sedar yang sebenarnya masih banyak yang kita tak tahu.


Membaca itu jambatan ilmu!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!