Bosan

Friday, June 24, 2011

Minggu yang paling bosan di kolej. Dulu bising sebab busy. Pagi kelas, petang kelas, senja kelas, malam kelas, tengah malam assignment. 

Sekarang, kelas tak berapa nak ada, lepak kat bilik je kerja, berjimba tiap tiap hari bosan pulak. Duit mencurah curah keluar. 

Nak apply sticker kereta je kisahnya. Nak meleleh air mata aku. Orang lain punya kes, orang lain yang kena. Tapi dek kecekalan aku memujuk lecturer disiplin itu, akhirnya membuahkan hasil. Yahoo! Boleh la merjalan tiap tiap hari. Keh keh keh. 

********
Tiap tiap hari mak call. Excited betul mak bila anak dia dah "dewasa". Takpe mak. Semua perancangan akan berjalan lancar. Hehe. 

Adik adik pun macam tak sabar nak tunggu semua famili berkumpul ramai ramai. Semoga sedikit yang renggang tu dapat dieratkan kembali. 

Kadang kadang anak anak ni lagi percayakan kawan kawan dari mak ayah. Takpelah. Semoga nanti "kamu" sedar ye. 

********

Apa lah yang aku duk merapu kat atas tuh. Lalala~~

4 comments:

Amie on June 24, 2011 at 3:28 PM said...

jomlah jalan2...hilangkan boring

IeDa on June 24, 2011 at 6:40 PM said...

tiap2 hari jalan kt sini.. hehehe

Hans on June 25, 2011 at 6:07 PM said...

walawehhhhh
habis duit la hari2 berjimba
hahahaha

Kumpulan Sepah Juara Maharaja Lawak

IeDa on June 26, 2011 at 2:09 PM said...

2 la.. pasni kena catu mkn la.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!