Kerana Dia. Thanks!

Wednesday, August 3, 2011

Tengah duk sibuk sibuk survey something of cake kat internet, tersinggah kat belog D'nialicious ni. Agak teruja tengok semua kek kat blog dia. Sebab aku tengah fokus area Dungun dan Terengganu saja. 

Cantek kan?

Tiba tiba aku teringat peristiwa yang agak menyemakkan kepala hotak selama bebulan bulan sebelum ni. Dan benda tu dah hampir setahun berlalu DAN SEPATUTNYA benda ni tak singgah lagi dalam hidup aku. 

Disebabkan nya hidup aku tak tentu arah. Memang. Takde sesapa pun tahu. Dan hari semua yang baca akan tahu. Kehkeh. Tapi Encik special memang tak pernah ketinggalan walau satu inci cerita suka duka aku. 

Disebabkan nya aku jadi kuat. Sekuat yang takku sangka. Perasaan indah itu hilang sekelip mata. Tanpa ada walau satu notis pun. Sangat tegar si pelaku itu. Tapi thanks jugak. Sebab penggantinya terbaik!!! 

Disebabkan dia jugakla entri ini wujud. Thanks tau. Kadang kadang kalau nak ikut rasa marah, banyak dosa ni. Puasa puasa. Sabar sabar. Semoga bahagia terus singgah di sini. 


Eh, apa aku tengah buat ni? Sambung belek kek la. Mau cari yang tercomey, tercantik dan termurah. kehkeh. 

Itu la pompuan. Macam macam kn?


6 comments:

ZWAN SABRI on August 3, 2011 at 11:39 AM said...

aiseyh, apa pasai dok sebok cari kek nii? nak bagi kat zwan ek? HEHE

MySuaraBlog: Sila Duduk Rapat2, JANGAN Duduk Renggang2

IeDa on August 3, 2011 at 12:41 PM said...

ZWAN SABRI: haha.. Zwan nak ek? kalo nak boleh nk order kan.. bg duit ek.. hihi

Izzati Liyana Sabri on August 10, 2011 at 1:17 PM said...

cantinya kek..rasanya ramai yg buat bisnes ni area terengganu kelantan sana.

semoga bahagia selalu dengan encik special. :)

IeDa on August 12, 2011 at 11:40 AM said...

Ada tp susah nk jumpa... Ok, Thanks! kamu juga! =)

Izzati Liyana Sabri on August 14, 2011 at 9:42 PM said...

saya juga? tapi dengan saya punya lah kan. bukan encik special awak kan? hihi.

IeDa on August 16, 2011 at 11:02 PM said...

haha.. mau encik special sy kah? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!