- The First Always Being destiny -

Tuesday, November 2, 2010

 ni pic comel aku time kecik-kecik ngan cousin (Ayu)
Assalamualaikum....

hi! ni la first time aku menulis blog... dh lm aku nk tulis blog tp hari ni br tercapai... Alhamdulillah.. =).. boleh la aku conteng macam-macam dlm ni... boleh luah perasaan, boleh  jual barang (akan datang), yang pasti aku apa yang tak terluah boleh aku campak kt sini sume... dan sape-sape je boleh baca.. dan yang bestnye, sometimes my stories might be similar to anyone... so it is called a fate....

kt atas tuh pic aku time baby ngan sapupu aku yang bijak pandai tuh (dah jd doktor die skang).. "nanti boleh la rawat saya bila saya sakit ye!~" time ni kt rumah arwah tok wan aku kat Dungun.. time kecik-kecik hepi sebab sume masih kanak-kanak... takde masalah langsung!.. hehe.. malam ni aku dah bersengkang mata untuk menyiapkan tulisan dan coretan pertama aku kt blog ni walaupun esok aku keje n kene bangun awal pagi... tapi xpe.. keranamu blog... (aku dah mula melalut.. biasala tu.. hehe)...

sekarang aku ditemani antara my bff iaitu Nurulhuda Mansor... dia baru je sampai kul 8.56 mlm ni dengan Encik Shafik nya yang akan fly 3 hb ni... wah! sungguh terharu ngan dik yuda sanggup datang ke bumi Bahau ni... bak kata yuda "kat Jin bertendang"... mulut yuda mmg lazer.. sm cam aku... haha... tp aku langsung tak amik hati.. sbb kita kn kawan.. no hal lah! what eva!~~ hehe... sambil wat blog, sambil bersembang ngan cik yuda yang gile tuh.. (maaf yuda) hehe... esok kami akan balik bersama-sama ke Terengganu tanah tumpah darahku... (best lah ada teman! biasa drive sorang-sorang je... kesian kn? huhu)... hmm.. aku agak bosan ngan pertanyaan orang.. antaranya " eh, drive sorang je ke? beraninye..." biasa la nak hidup, takkan nak bergantung ngan orang sokmo... so, never don't ask me that question anymore.. i hate it!!

hmmm... dah panjang dah melalut... cukup lah ni!~~ huhu... sambung untuk the second edition!
Salam..

sebelum tu ni aku nk post satu lagu yang baru aku "like"..

Ku Harap Ku Masih Percaya~~

2 comments:

CoklatVanilla on November 2, 2010 at 5:53 PM said...

haha..ape mimpi nak buat blog ni..bagus gak kan..as a therapy...hehe..by d way...chaiyok2!share mnde2 y best ye..citer baru ke..hehe..leh aku download...jadi tempat orang luahkan hati n jiwa ke...ok gak..i like~~

IeDa on November 3, 2010 at 8:11 AM said...

hahaha... saje bowink... xdop tempat nk luah perasaan dh kan skang.. so sini la tempat aku bercerita... hehe.. lama dh sebenornye nk wat blog ni.. dr zaman matrik lagi.. cume skang baru tercapai..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!