Love la sangat~~

Tuesday, November 2, 2010

                                       Mr. X punye kerja

Salam...

ish! xleh tido la plak malam ni... teringat lak kt satu peristiwa baru... haha!  macam yang dalam gambar dan tulisan yang anda semua dapat saksikan di atas, aku terima pada 30hb oct 2010 pada pukul 1415..

macam biasa... pas penat menjerit satu hari, bunyi je loceng, terus aku kemas barang-barang n blah n terus berjalan keseorangan ke tempat parking tanpa ditemani hosmet aku cam biasa (balik kg plak die hari tuh)... tp xpe... perjalanan mesti diteruskan... sambil menghayunkan kaki, aku dah pk nak wat pe balik nnti... lapar la plak perut ni rasanya... xsabar nk mkn mkanan feveret baru aku tuh (honey stars +HL milk) ... lalala~~ masuk kereta, start enjin, nk memulakan perjalanan neh.. tetibe! "kertas pe bnde lak terselit kt wiper neh? xkan dlm sekolah pon ade surat saman kot..." aku pon dengan rasa yang bercampur baur mengambil kertas tuh... fuhh!! tergelak besar aku bc! (mcm kat atas) haha... pas dah puas gelak tetibe rs nk marah! gggrrrrr!! "berani tul budak-budak ni main-main kan aku mcm ni... mmg nk kene.... 


sejak dari hari tuh aku masuk kelas dah xde nk senyum-senyum sangat... minggu ni masuk kelas ayat pertama aku dengar... " cikgu, nape garang sangat? tak senyum langsung..."  dalam hati aku..." padan muka!! haha" haaa.... baru diorang tau... ingat aku ni budak-budak ke nak hantar-hatar surat layang camtuh? bak kata orang tua-tua "kerana nila setitik, rosak susu sebelanga"... semua orang pon aku dah xnak senyum sangat... "menggarangkan diri!! haha... padahal dalam hati aku asyik gelak je tengok muka diorang tak puas hati kat aku... haha.... 

okeyh! dah habis bab kanak-kanak nakal yang dah dapat pengajaran dari gurunya yang baik hati neh... masa untu mencuba melelapkan mata lagi skali... chayo'2! selawat bebanyak ckit... InsyaAllah bleh tdo... =)

Nite! Salam..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!