Tamat Sudah!

Saturday, October 8, 2011

7th October 2011. 
Tarikh tamatnya sesi praktikum aku. Akhirnya setelah pelbagai dugaan dan rintangan yang aku lalui dapat jugak aku menamatkan semuanya dengan baik. Pejam celik pejam celik dah habis. 

Pada hari terakhir sedikit rasa suram kurasakan. Kami telah membelikan sedikit ole ole sebagai memberi penghargaan kepada pihak sekolah dan juga guru-guru pembimbing yang selama ni telah banyak membantu. 

Tak kurang juga dengan apa yang diterima. Paling aku tak sangka aku dapat hadiah dan surat surat cinta dari kelas yang paling banyak menaikkan darah aku. 

 Antara surat dari anak murid

Sedikit terharu menerimanya 
Antara hadiah yang aku terima

kueh raya pun ada lagi. Yang tak habes ari tu agaknya. Hehe
Paling aku suka sandal tu. 1st time dapa gift sandal. Cantek! Sandal ni dari guru pembimbing aku, Pn. Masitah Nordin. Sempoi la akak!

 Ayat yang aku paling takleh lupa dari Kak Masitah " Aida sebab suka nangis nangis akak pilih yang ni, yang colour lembut lembut sikit." 
Aku ternganga dengar. "Nangis?" Dalam hati aku time tu " Aku ada nangis depan dia ke ek?"
Ahhh.. Tak kesah la. Yang penting sandal tu aku suka. 

Thanks SK Bukit Tembakau!

4 comments:

alin alias on October 8, 2011 at 7:26 PM said...

tahniah dah habis praktikal, tak sabar lak nak habis praktikal gak, semoga menjadi guru yang cemerlang..=)

IeDa on October 8, 2011 at 9:16 PM said...

Thanks Alin! Good luck!

sekamar rindu on October 9, 2011 at 1:41 AM said...

salam..

tahniah kerana dapat selesaikan pratikum...moga menjadi guru yg terbaik..


membaca entri ni..teringat saya akan pratikum saya dulu..

**wah..siap bagi no fon lagi.

IeDa on October 9, 2011 at 11:10 AM said...

Tenkiyu!! hehe...

*tu la pasal.. zaman dh berubah kn.. bdk sek rndh pun dh ada fon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!