Lagi Makan dan Makan!

Saturday, October 22, 2011

Ehem! 
Hari ni, oh silap, dah berhari hari yang lalu. Kami lapar sangat lalu kami keluar untuk memenuhkan perut yang kosong. Aku macam biasa, pantang jumpa makanan pelik (tapi tak la pelik sangat sebenarnya). Mesti nak cuba. Nak tau apa yan kami makan? Jom usha!


Kerabu Soo Hoon


Aku punya! 
Sedap tak terkata! Meleleh air liur lah, siap termimpi mimpi lagi. Masam, manis, pedas. Fuh!! Nyum Nyum!


Fira pulak order ni.


Kue Teo Tom Yam


Dia order bihun Tom Yam sebenarnya. Tapi akak ni salah dengar pulak. Tak korek telinga. Kitorang suh dia buat lain. Sebenarnya bukan saje nak buat zalim. (Tak zalim pun sebenarnya kan, memang dia yang salah), tapi sebab si Fira ni memang tak makan kue Teo. So terpaksalah akak kedai ni makan sendiri  kue teow ni. Kesian pulak aku nengok. 


Makanan kegilaaan buat masa ni.


Bye!

5 comments:

NURUL ASHIKIN on October 22, 2011 at 8:28 PM said...

sedapnya kerabu soo hoon tu

Juliet_iRa~" on October 23, 2011 at 3:52 PM said...

kerabu soo hoon tu mkn katne?
heee..
1st time dgr..

IeDa on October 23, 2011 at 5:43 PM said...

@NURUL ASHIKIN: br tgk dh nmpak sedap kn? kalo cuba mesti nk lagi.. hehe

Juliet_iRa~": ni mkn kt tesco Melaka.. kdai Thai.. try la.. hee

mr.X on October 27, 2011 at 12:31 PM said...

terliur...sedapnye...

IeDa on November 1, 2011 at 7:40 AM said...

pegi la cr satu! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!