Facebook Timeline

Thursday, December 15, 2011

Salam all.

Adakan anda semua tahu bahawa Facebook sedang menukar profile page kita semua secara berperingkat kepada Facebook Timeline? 

Hate this ok. 
Dan aku adalah antara salah seorang yang telah ditukar secara paksa oleh Mark. Sungguh tidak aku gembira dengan keadaan ini. Dulu, sebelum ianya dilaksanakan secara paksa, aku pernah try tukar kepada Timeline. setelah beberapa hari menggunakannya aku dah buat keputusan untuk remove balik application ni. Tapi akhirnya aku dah buat keputusan bahawa ianya terlalu comlplicated dan menyerabutkan. Tapi tak pada sesetengah orang. Mungkin ada yang menggemari FB Timeline ni. 


Puas aku cari camana nak remove benda ni. Tapi akhirnya aku kechiwa.  Kali ni memang tak boleh tukar dah. Auto change agaknya. So terpaksa la aku menerimanya dengan hati yang terbuka. Ni beberapa komen yang aku jumpa mengenai FB Timeline ni.


Da Comments!


I Love FB Timeline!!!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!