Sayang Celcom!

Wednesday, January 5, 2011

Entry ni diutarakan hanya untuk meluahkan perasaan gembira dan berterima kasih kepada Encik Celcom yang berbesar hati memberikan tambah nilai percuma. Hehe. Dalam seminggu dah dua kali aku dapat. Dan berjumlah RM 13.++. Boleh tahan banyak la tuh. Selama ni duk pakai Celcom, sebulan nak dapat RM 5 pon menangis. Tapi bersyukur gak la.. hehe.

Ni status aku kat Fb.

Ni plak antara rakan-rakan seperjuangan. 

Kepada sape sape yang tak paham loghat Terengganu tu sila la bukak kamus ye. Hihi. 
Kepada Encik Celcom: sila bagi banyak lagi ye. 
Thanks!


2 comments:

NuSaNa NoSa 91 on January 6, 2011 at 8:43 AM said...

perghhh~ bestnya.. nk gk!! huk3~ T__T

IeDa on January 6, 2011 at 8:59 AM said...

sila pakai celcom dengan lamanya ye.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!