Kahwin Lagi

Wednesday, December 29, 2010

Ni Alkesahnya kawan aku kawen lagi. Bila tengok tengok, kira-kira, renung renung bila la sampai giliran aku lak. Jeles! Ahaks! Aku baru je dapat jemputan kahwin ni dari BFF siap datang umah lagi. Shahrim namanya. Ni la namanya BFF. Dia akan menamatkan zaman bujangnya pada 3 Feb 2011 ni dengan pilihan hatinya yang terchenta yang comey lote, Aini. Kalau takde aral aku nak jugak pergi. Meraikan hari bahagia member la katakan, kene beli hadiah besar-besar gitew! Okeh! Apa apa pon, Congratz wahai sahabatku! Semoga kekal  dan bahagia ke akhir hayat.  Dapat anak ramai-ramai. Boleh wat team bola nanti and lawan Indon lagi. Doakan kejayaan aku pulak! Gatai! Ahaks! 

Ah! sebelum terlupa, pesan dari Shahrim, " kepada kawan kawan yang kenal jemputla datang kenduri aku, kenduri kawen sekali ngan kenduri kesyukuran". Jom serbu!

2 comments:

❀ JLaa KiMStER ❀ on January 5, 2011 at 2:28 PM said...

shahrim hok pernoh skoloh sheik dulu tu ke? waa wee.. nok nikoh doh die. ^___^

IeDa on January 5, 2011 at 6:32 PM said...

yup.. Shahrim tu ah.. Jom ah Jlaa g, ajok sume g serbu umh ye.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

..:RasaHati:.. Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!